.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه قدس


ديپلماتهاي ارشد ايراني در راه اروپا
تابناک- تغييرات در دستگاه ديپلماسي با اعزام ديپلماتهاي ارشد ايراني به عنوان سفيران جديد در کشورهاي مهم اروپايي وارد فاز جديدي مي شود.
بنا بر اين گزارش، سيدمحمدعلي حسيني معاون حقوقي و بين المللي به عنوان سفير ايران به ايتاليا مي رود. همچنين مهدي صفري معاون اروپاي وزارت خارجه که پيش از اين عهده دار سفارت ايران در روسيه نيز بوده است، به عنوان سفير ايران در انگلستان به لندن مي رود.
عليرضا سالاري معاون کنوني آمريکاي وزارت خارجه به عنوان سفير ايران در سوئيس برگزيده شده است و سجادي مدير کل بين الملل وزارت خارجه جانشين عليرضا معيري سفير و نماينده ايران در مقر سازمان ملل در ژنو مي شود.

نامه اعتراض آميز دفتر تحکيم به رئيس قوه قضائيه
شبکه خبر دانشجو- دفتر تحکيم وحدت در نامه اي به رئيس جديد قوه قضائيه از درج نام اين تشکل دانشجويي در دادگاه عوامل و متهمان اغتشاشات اخير بشدت انتقاد کرد.

پخش اعترافات، مردم را آلوده گناه کرد
ايلنا- هاشم هاشم زاده هريسي نماينده مجلس خبرگان با اشاره به سخنان رهبري در خطبه هاي نماز تصريح کرد: پخش اعترافات متهمان در ماه رمضان، مردم را در خانه خود در معرض گناه قرار داده و آنها را به گناه آلوده کرد.

فرود اضطراري پرواز قشم - تهران
مهر- مديرکل فرودگاههاي استان هرمزگان گفت: پرواز قشم - تهران به شماره پرواز 214 به دليل نقص فني که از سوي خلبان اعلام شده بود ساعت 22 و 30 دقيقه يکشنبه شب در فرودگاه بندرعباس به زمين نشست.

خريد و فروش محل نماز در کنار خانه خدا
ايرنا- گفته مي شود در يکي از جديدترين و عجيب ترين انواع کاسبي غيرقانوني که داراي وجهه ديني است، «محل نماز» در کنار خانه خدا در مکه مکرمه ميان افراد خريد و فروش مي شود که گاه، قيمت هر محل به بيش از 300 دلار مي رسد. چنين کاري در مسجد النبي(ص) در مدينه منوره نيز انجام مي گيرد.

برگزاري دادگاه افراد خودسر
ايسنا- پرويز سروري عضو کميته ويژه مجلس از برگزاري دادگاه افراد خودسر که در اغتشاشات پس از انتخابات خارج از چارچوب قانوني و وظايف خود اقدام کرده بودند، خبر داد.

مسؤوليت جديد براي محصولي
جهان- با توجه به بي وزير بودن وزارت رفاه، اعضاي تيم نزديک به رئيس جمهور، صادق محصولي را براي تصدي اين وزارتخانه به رئيس جمهور معرفي کرده اند.

تکذيب ديدار محرمانه لاريجاني با مراجع تقليد
ايرنا- اداره اطلاعات و اخبار مجلس با تأييد خبر ديدار علي لاريجاني با آية ا... مکارم شيرازي در روز جهاني قدس، ديدار رييس مجلس با ساير مراجع تقليد را رد کرد.

ذوق زدگي از رياست يک همجنس گرا
آينده - مخالفت چند صهيونيست با رياست «فاروق حسني» بر يونسکو سبب شد برخي رسانه ها که براي شناخت افراد و جريانها، فقط به نظر صهيونيستها و آمريکاييها درباره آنها توجه دارند، از رياست وي به عنوان يک مسلمان استقبال کنند.
فاروق حسني که از مخالفان سرسخت حجاب است، در زمان وزارت خود بارها تلاش کرد در مصر قانوني براي منع حجاب در اين کشور تصويب کند.
مسأله ديگري که در مورد او مطرح است، اين است که وي يک همجنس گراست. فاروق حسني 71 ساله و مجرد از نزديکان همسر حسني مبارک است.
در اين ميان اما از ارگان رسمي اين نهاد در کشورمان انتظار مي رفت، فقط به اسم عربي يک فرد اکتفا نکند و با يک جستجو در اينترنت، تحقيقي حتي سطحي انجام دهد تا از فردي که با حجاب اسلامي مخالفت کرده و همجنس باز است، پشتيباني نکند.

ديدار سيد حسن خميني با خانواده فعالان سياسي
ايلنا- نوه بنيانگذار انقلاب در روز عيد فطر با خانواده فعالان سياسي ديدار کرد.
اين ديدار در خانه محسن ميردامادي دبيرکل حزب مشارکت انجام شد و در آن خانواده هاي ميردامادي،تاج زاده، بهزاد نبوي، تاجرنيا، فيض ا... عرب سرخي و سيد شهاب الدين طباطبايي درباره وضعيت همسران خود توضيحاتي دادند.

عاملان احتمالي ترورهاي اخير کردستان
فارس- گروسي، رئيس کل دادگستري کردستان از احتمال دخالت برخي گروهها در ترور هاي اخير استان کردستان خبر داد و به کومله ها و نيروهاي سلفي اشاره کرد.

چينش مديران مازندراني در بدنه اجرايي کشور
آريا- دريا نيوز که سايت مازندراني است، نوشت: تغييرات در استان مازندران و غير مازندران (استفاده از مديران مازندراني در استانهاي ديگر) کليد خورده است.
در اين راستا اين سايت محلي از علي کردان، اسفنديار رحيم مشايي و شيخ الاسلام، وزير کار جديد به عنوان چهره هاي شاخص مازندراني در دولت نام مي برد.

تجليل سايت «آينده» از بازيگر بهايي فيلم ضدايراني
ايرنا- سايت اينترنتي «آينده» در اقدامي تأمل برانگيز با انتشار خبر اعطاي جايزه «امي» به شهره آغداشلو بازيگر بهايي فيلم ضدايراني «سنگسار ثريا» در عباراتي تأمل برانگيز از وي تجليل کرد.

خبر محرمانه فيگارو درباره هشدار به سفارت فرانسه در ايران
ايرنا- روزنامه فيگارو در بخش اخبار محرمانه خود مطلبي را منتشر کرد که بر اساس آن اداره کل امنيت خارجي و سرويس اطلاعات نظامي اين کشور در مورد استفاده از دانشجويان فرانسوي در ايران به سفير اين کشور در تهران هشدارهايي داده بودند.

العربيه: حضور هاشمي به معناي توافق پشت پرده است!
ايرنا- تلويزيون العربيه وابسته به سعوديها روز دوشنبه ادعا کرد بسياري از اصلاح طلبان، حضور هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت را در کنار احمدي نژاد در نماز عيد فطر، توافق پشت پرده براي حل بحران (؟! ) تفسير کرده اند.

هلال ماه شوال کجا رؤيت شد؟
ايرنا- بر اساس نظريه گروههاي کارشناسي ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبري، هلال ماه شوال در روز شنبه در منطقه «سي سخت» کهکيلويه و بويراحمد و جهرم رؤيت شده است.

احمدي نژاد باز هم خبرساز مي شود
ايلنا- سبحاني نيا نايب رئيس کميسيون سياست خارجي مجلس با تأکيد بر اينکه احمدي نژاد در سفرش به نيويورک باز هم خبرساز مي شود، گفت: طبيعي است گروههاي معاند نظام در فکر حاشيه سازي براي سفر احمدي نژاد باشند، اما مطمئن هستم رئيس جمهور از فرصتهاي اين سفر مانند گذشته بهره خوبي مي برد.

همسفر جنجالي احمدي نژاد کيست؟
جهان- با قطعي شدن حضور رحيم مشايي در سفر احمدي نژاد به سازمان ملل، برخي نزديکان رئيس جمهور و چند تن از اعضاي دولت نسبت به اين اقدام هشدار داده و در خواست لغو آن را کرده اند، اما مشايي با استناد به سمت خود در شوراي ايرانيان خارج از کشور بر حضور در اين سفر اصرار دارد و احمدي نژاد نيز از علاقه خود به حضور رئيس دفترش در نيويورک خبرداده است.

توصيه کوثري به علي مطهري
ايرنا- اسماعيل کوثري، نايب رئيس کميسيون امنيت ملي مجلس درخصوص اظهارنظر مطهري مبني بر اينکه افکار احمدي نژاد ليبرال است، گفت: جامعه از مطهري انتظار به کار بردن جملات دقيق تري را دارد.
کوثري با بيان اينکه زندگي احمدي نژاد و تفکرش به صورتي است که نمي توان تفکر ليبراليستي را به آن نسبت داد، گفت: مطالبي که آقاي مطهري مي گويد فقط براي خودش قابل قبول است.

ادعاي جديد «خان» پس از آزادي
عصر ايران- پدر دانش هسته اي پاکستان در نامه اي به روزنامه انگليسي تايمز لندن مدعي شد که انتقال دانش هسته اي کشورش به ايران با دستور مستقيم بي نظير بوتو صورت گرفته است.
اين نامه عبدالقدير خان در حالي منتشر شده که وي پس از رهايي از حبس خانگي گفته بود، گفته هايش را در حضور خبرنگاران رسمي رسانه هاي دنيا بيان مي کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.